GY.I.K.

Általános kérdések

1: Hogyan kaphatok segítséget, ha szükségem van rá? 

E-mailen keresztül az info@energiamegujitas.hu-n vagy három telefonszámon is:

+36 20 220 3049

+36 70 513 3558

+36 20 967 4345

További kapcsolati lehetőség

 

2: Hétvégén is nyitva vannak?

Alapvetően munkanapokon 08:00 és 16:00 között tud minket megkeresni. Szükség esetén rugalmasak vagyunk hétvégén is termékek kiszállítására vagy átadására időpontot egyeztetni. 

 

3: Személyesen is át tudom venni a terméket? 

Természetesen, lehetősége van eljönni irodánkba a termékért előzetes egyeztetést követően. A telephely címe: 2090 Remeteszőlős Patak sétány 76.

 

4: Létezik-e letölthető műszaki adatlap vagy használati útmutató? 

Minden termékoldalon a „Letöltehető Dokumentumok” fül alatt érhetőek el az adott termékhez tartozó fájlok. A „Műszaki adatok” fül alatt található értékek manuálisan lettek honlapunkon feltöltve. Kérjük a pontos adatokat ellenőrizze a hivatalos gyártói adatlapról. 

 

5: Milyen garancia vonatkozik a termékekre? 

A termékoldalakon a paraméterek fül alatt meg vannak adva, hogy az egyes termékekre hány év gyártói garancia tartozik. A napelemeknél ráadásul még részletezve van külön a termékgarancia és külön a lineáris teljesítmény garancia is.

 

6: Milyen méretekkel rendelkezik a termék? 

Minden termékoldalon a paraméterek fül alatt részletezve vannak az egyes termékek méretei (mélység, szélesség és magasság adatok). Kérjük a pontos adatokat ellenőrizze a hivatalos gyártói adatlapról. 

 

7: Ki tudnak jönni házhoz felmérni a kivitelezést? 

Van rá mód Budapest, Pest megye és a környező vármegyék területein, hogy megállapítsuk a kivitelezés lehetőségeit. Kiszállási díjunk 20.000 Ft amibe a felmérés és az árajánlattétel is benne vannak amit levonunk a végösszegből, amennyiben a munkát megrendeli tőlünk. 


Rendelések

1: Mi történik, miután leadom a megrendelésemet? 

Egy visszaigazoló emailt fog kapni, melyben részletezve van a szállításról és fizetésről fontosabb tudnivalók. A termék szállítási idejétől függően díjbekérőt állítunk ki a teljes vagy részleges (legalább 50%) végösszegről. A termék átadását a teljes összeg kifizetése után tudjuk teljesíteni. 

 

2: Értesíteni fognak, ha egy terméket újra raktárról elérhető lesz?

A kapcsolatfelvételhez való adatait rögzítjük rendszerünkben (név, telefonszám és email), illetve vásárlási szándékát az adott termékre. Amint hasznos információval tudunk szolgálni – beszállítónkkal való egyeztetést követően – felvesszük Önnel a kapcsolatot.

 

3: Mikor lesz a termék újra készleten? 

Ha a kívánt termék jelenleg nincs raktáron, annak beszerzéséről csak kapcsolatfelvétel után tud információhoz jutni. 

 

4: Mit jelent a” Külső raktáron” státuszú termék? 

Elérhető-e a termék vagy mikor lesz újra készleten? Egyes termékeknél, például hőszivattyúk esetén további információt csak kapcsolatfelvételi módon tud szerezni. Beszállítóinkkal való egyeztetés után egy hozzátevőleges beérkezési idővel tudunk szolgálni. A termék megrendelését követően árainkat rögzítve tudjuk tartani bizonyos gyártók és/vagy termékek esetén. Foglalói előleg befizetésére van rá mód, így adatait rögzítjük rendszerünkben és értesítjük, amint aktuális lesz a beérkezés és ezáltal a teljes kifizetés is.

 

5: Nyomon követhetem a rendelésemet? 

Jelenleg nincs rá mód rendelése kiszállítási állapotának lekérdezésére. GLS partnerünk által kiszállított termékekről SMS és email-es értesítéseket fog kapni a termék aznapi várható kiszállítási idejéről.

 

 

Fizetés és Számlázás

1: Milyen fizetési módokkal tudok fizetni a termék(ek)ért? 

Banki átutalás útján vagy készpénzben tudja rendezni a kifizetést. Bankkártyás fizetésre jelenleg nincs lehetősége. Az utánvételes kiszállításnak feltételei és többlet költségei lehetnek, melyekről kérjük érdeklődön email-en vagy telefonon. Bővebb információ a Fizetés és Szállítás oldalon.

 

2: Lehet-e készpénzesen fizetni? 

Természetesen van rá mód, hogy készpénzben fizesse ki a megrendelt terméke utáni összeget. Egy előre egyeztetett időpontban, személyes átvétel esetén Remeteszőlősön található irodánkban vagy kiszállítás alkalmával utánvétes módon is rendezheti a kifizetést. Az utánvételes kiszállításnak feltételei és többlet költségei lehetnek, melyekről kérjük érdeklődön email-en vagy telefonon.

 

3: Utánvételesen fizetnék, lehet-e? 

Van lehetőség utánvételes fizetésre, melyet GLS partnerünk csak 500.000 forintig terjedő összegig tudja vállalni. Amennyiben mi végezzük el a termékek kiszállítását annak az utánvételes kiszállításnak feltételei és többlet költségei lehetnek, melyekről kérjük érdeklődjön email-en vagy telefonon. Tovább a Kapcsolat oldalra.

 

4: Mi a fizetési ütemterv? 

Banki átutalás fizetési mód esetén egy díjbekérőt fog kapni tőlünk az előre meghatározott összegről (50% - 100% között). Legkésőbb a kiszállítás megkezdéséig 100%-os kifizetés szükséges. 
’Rendelhető’ státuszú vagy nem raktári termékeink beérkezési állapotáról folyamatosan értesítjük Önt új információ esetén. Bővebb információ a Fizetés és Szállítás oldalon.

 

5: Kell-e foglalót fizetni, ha igen akkor mennyit?

Általában az teljes végösszeg 50%-át szoktunk bekérni, de akár a teljes összeg kifizetésére is van rá módja. Bővebb információ a Fizetés és Szállítás oldalon.

 

6: Hogyan juthatok hozzá a számlázási adatokhoz?

Cégnév: Energiakapitány Kft. 
Bank neve: CIB Bank
Bankszámlaszám: 10700024-73532770-51100005

 

7: Milyen pénznemben fizethetek?

Magyar forintban tudja átutalni az összeget, amennyiben más devizában fizetne érdeklődjön további információért.

 

8: Hogyan kerül kiszámlázásra a megrendelésem?

Amennyiben díjbekérő kiállításra került és a fizetés is megtörtént egy előleg és/vagy végszámlát fog elektronikus módon kapni email címére. 

 

 

Szállítás

1: Ingyenes a kiszállítás?

Minden termékünket - a napelemeket kivéve - ingyenesen szállítjuk ki házhoz országszerte. Nagy méretükből adódóan a napelemeknél 10 darabszám alatti vásárlás esetén 30.000 forintba kerül a kiszállítás.

 

2: Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?

Raktáron lévő termékeinket akár aznap személyesen ki tudjuk vinni, vagy GLS partnerünk az átadást követő napon kiszállítja Önnek.

 

3: Külföldre is kiszállítanak?

Termékeinket csak Magyarország területére tudjuk értékesíteni ügyfeleink számára.