Panaszbejelentés

Panaszbejelentés

Ha problémája merült fel a vásárlással kapcsolatban, kérjük, jelezze nekünk, hogy segíthessünk.

Szeretné visszaküldeni a termékét 14 napon belül?
Kérjük, használja az erre a célra létrehozott felületet! »

Panaszbejelentési útmutató

Fontos: A panaszbejelentés során adja meg a szükséges adatokat és a probléma pontos leírását. Kérjük, hogy a panaszbejelentés az észleléstől számított ésszerű határidőn belül történjen.

  • Töltse ki a panaszbejelentési űrlapot

    Adja meg a vásárlási adatokat és részletezze a problémát.

  • Ellenőrizze az adatok pontosságát

    Győződjön meg róla, hogy a megadott információk helyesek és a panasz bejelentéséhez szükségesek.

  • Több probléma bejelentése

    Ha több problémát szeretne jelezni, kérjük, részletezze azokat az űrlapon.

  • Küldje el a bejelentést

    Az űrlap kitöltése után ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot a megoldás érdekében.

Gyakran Ismételt Kérdések

Milyen határidőn belül nyújthatok be panaszt?

Javasoljuk, hogy a probléma észlelését követően mielőbb jelezze azt felénk, hogy a lehető leggyorsabban megoldást találhassunk.

Mennyi idő alatt kapok választ a panaszomra?

Írásbeli panasz esetén vállaljuk, hogy a beérkezéstől számított 30 napon belül érdemben megválaszoljuk, és a választ írásban közöljük Önnel. Általában azonban ennél sokkal gyorsabban reagálunk, célunk a gyors és békés ügyintézés.

Mi történik, ha a benyújtott panasz alapján cserére vagy visszatérítésre van szükség?

Ha a panasz kivizsgálása során megállapítást nyer, hogy cserére vagy visszatérítésre van szükség, haladéktalanul intézkedünk. A termék cseréjéről vagy a vételár visszatérítéséről írásban értesítjük Önt, és gondoskodunk a folyamat gördülékeny lebonyolításáról.

Hogyan ellenőrizhetem a panaszkezelési folyamat állapotát?

Panaszbejelentését követően egy automatikus emailben értesítjük Önt, hogy a panasz rögzítésre került és kivizsgálás alatt áll. A folyamat állásáról és az állásfoglalásról írásban küldünk értesítést.

Mi történik, ha nem kaptam meg a csomagomat?

Amennyiben nem érkezett meg a csomagja, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot. Segítünk kideríteni a szállítási státuszt, és minden esetben emailben értesítjük a csomag helyzetéről, illetve a további teendőkről.