Gyakori kérdések – Gyors válaszok

Kérjük válasszon a kategóriák közül! GYIK oldalunkon összegyűjtöttük a legfontosabb információkat, hogy gyorsan segítsünk Önnek.

  • Garantált visszahívás

  • Szakértői segítség

  • Gyors reakció

  • Versenyképes árak

Webáruház ügyfélszolgálatunk elérhetőségei:

Bármilyen kérdése van a rendelésével kapcsolatban, vagy ha további információra van szüksége, keresse ügyfélszolgálatunkat telefonon vagy e-mailben, és örömmel segítünk!

Email: info@energiamegujitas.hu
Telefon: +36 20 220 3049 | +36 70 513 3558

Nyitvatartás:

Hétfő - Péntek: 08:00 - 16:00
Szombat - Vasárnap: Zárva

Céges adatok:

Energiakapitány Kft. (29179338-2-13)
2090 Remeteszőlős, Patak sétány 76.

Kövessen minket, hogy ne maradjon le semmiről!

Folyamatosan frissítjük akcióinkat, hasznos tippeket osztunk meg és érdekes blogbejegyzésekkel készülünk!

Leggyakoribb kérdések

Mi történik, ha nem találom meg a kívánt terméket a weboldalon?

Ha a kívánt terméket nem találja meg a weboldalunkon, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk telefonon vagy e-mailben. Kollégáink segítenek beszerezni az Ön által keresett terméket, vagy alternatív megoldásokat kínálunk.

Hogyan történik a termékek szállítása?

A megrendelés visszaigazolását követően a kiszállítás megkezdődik, és minden esetben értesítést küldünk a várható szállítási időpontokról. A szállítási költségek az alábbiak szerint alakulnak:

Általános termékek: 100.000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes, alatta 2.990 Ft.

Napelemek: 10 darab alatt 30.000 Ft, 10 darab felett ingyenes.

Akkumulátorok: Szállítási díj 20.000 Ft.

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy termékeink gyorsan és biztonságosan eljussanak Önhöz.

Milyen fizetési lehetőségek közül választhatok?

Banki előreutalás:
A rendelés összegét banki előreutalással rendezheti. Az utalási adatokat a hivatalos díjbekérő tartalmazza, amelyet munkatársunk a rendelés leadása után küld el Önnek. A szállítást kizárólag a kifizetést követően indítjuk el.

Utánvétes házhozszállítás:
Utánvéttel 500.000 Ft-ig van lehetőség fizetni, melynek plusz költsége 2.990 Ft.

Fontos: Bankkártyás fizetési lehetőséget jelenleg nem kínálunk. Az utánvétes fizetés minden esetben 2.990 Ft-os pluszköltséggel jár.

Ha kérdése van a fizetéssel kapcsolatban, vagy egyedi megoldást szeretne egyeztetni, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk!

Mi a teendő, ha nem vagyok elégedett a vásárolt termékkel?

Ha a vásárolt termékkel nem elégedett, élhet a törvény által biztosított elállási jogával. A 14-napos visszaküldés oldalunkon található űrlap kitöltésével jelezheti elállási szándékát, és kollégáink segítenek a visszaküldési folyamat lebonyolításában. A visszaküldés részleteiről minden szükséges tájékoztatást megadunk.

Van-e lehetőség telepítési szolgáltatásra?

Bár mi nem biztosítunk közvetlen telepítési szolgáltatásokat, számos megbízható telepítő céggel állunk kapcsolatban, akiket ajánlani tudunk. Ha szükség van telepítőre, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, és segítünk megtalálni a megfelelő szakembereket.

Visszahívás garancia, ha nem tudjuk felvenni a telefont azonnal

Adja meg adatait és felkeressük Önt kérdésével kapcsolatban

Válaszok egy kattintásra

  • Tudástár

    Összegyűjtöttük a legfontosabb fogalmakat és tudnivalókat, amelyek segítséget nyújtanak a modern fűtési, hűtési, légkezelési és napenergia-rendszerek megértésében.

  • Hasznos Tartalmak

    Blogbejegyzéseinkben érdekes és hasznos információkat talál a modern technológiákról, részletes magyarázatokkal és gyakorlati tippekkel. Célunk, hogy segítsünk eligazodni a rendszerek világában, legyen szó otthoni megoldásokról vagy szakmai kérdésekről.

Ne hagyja ki aktuális akcióinkat!

Folyamatosan frissülő ajánlatokkal és kedvezményekkel várjuk! Akár új terméket keres, akár energiatakarékos megoldásokra vágyik, nálunk biztosan talál valami izgalmasat.