Általános kérdések
1: Hogyan kaphatok segítséget, ha szükségem van rá?
E-mailen keresztül az info@energiamegujitas.hu-n vagy három telefonszámon is:
+36 20 220 3049
+36 70 513 3558
+36 20 967 4345
További kapcsolati lehetőség
2: Hétvégén is nyitva vannak?
Alapvetően munkanapokon 08:00 és 16:00 között tud minket megkeresni. Szükség esetén rugalmasak vagyunk hétvégén is termékek kiszállítására vagy átadására időpontot egyeztetni.
3: Személyesen is át tudom venni a terméket?
Természetesen, lehetősége van eljönni irodánkba a termékért előzetes egyeztetést követően. A telephely címe: 2090 Remeteszőlős Patak sétány 76.
4: Létezik-e letölthető műszaki adatlap vagy használati útmutató?
Minden termékoldalon a „Letöltehető Dokumentumok” fül alatt érhetőek el az adott termékhez tartozó fájlok. A „Műszaki adatok” fül alatt található értékek manuálisan lettek honlapunkon feltöltve. Kérjük a pontos adatokat ellenőrizze a hivatalos gyártói adatlapról.
5: Milyen garancia vonatkozik a termékekre?
A termékoldalakon a paraméterek fül alatt meg vannak adva, hogy az egyes termékekre hány év gyártói garancia tartozik. A napelemeknél ráadásul még részletezve van külön a termékgarancia és külön a lineáris teljesítmény garancia is.
6: Milyen méretekkel rendelkezik a termék?
Minden termékoldalon a paraméterek fül alatt részletezve vannak az egyes termékek méretei (mélység, szélesség és magasság adatok). Kérjük a pontos adatokat ellenőrizze a hivatalos gyártói adatlapról.
7: Ki tudnak jönni házhoz felmérni a kivitelezést?
Van rá mód Budapest, Pest megye és a környező vármegyék területein, hogy megállapítsuk a kivitelezés lehetőségeit. Kiszállási díjunk 20.000 Ft amibe a felmérés és az árajánlattétel is benne vannak amit levonunk a végösszegből, amennyiben a munkát megrendeli tőlünk.
Rendelések
1: Mi történik, miután leadom a megrendelésemet?
Egy visszaigazoló emailt fog kapni, melyben részletezve van a szállításról és fizetésről fontosabb tudnivalók. A termék szállítási idejétől függően díjbekérőt állítunk ki a teljes vagy részleges (legalább 50%) végösszegről. A termék átadását a teljes összeg kifizetése után tudjuk teljesíteni.
2: Értesíteni fognak, ha egy terméket újra raktárról elérhető lesz?
A kapcsolatfelvételhez való adatait rögzítjük rendszerünkben (név, telefonszám és email), illetve vásárlási szándékát az adott termékre. Amint hasznos információval tudunk szolgálni – beszállítónkkal való egyeztetést követően – felvesszük Önnel a kapcsolatot.
3: Mikor lesz a termék újra készleten?
Ha a kívánt termék jelenleg nincs raktáron, annak beszerzéséről csak kapcsolatfelvétel után tud információhoz jutni.
4: Mit jelent a” Külső raktáron” státuszú termék?
Elérhető-e a termék vagy mikor lesz újra készleten? Egyes termékeknél, például hőszivattyúk esetén további információt csak kapcsolatfelvételi módon tud szerezni. Beszállítóinkkal való egyeztetés után egy hozzátevőleges beérkezési idővel tudunk szolgálni. A termék megrendelését követően árainkat rögzítve tudjuk tartani bizonyos gyártók és/vagy termékek esetén. Foglalói előleg befizetésére van rá mód, így adatait rögzítjük rendszerünkben és értesítjük, amint aktuális lesz a beérkezés és ezáltal a teljes kifizetés is.
5: Nyomon követhetem a rendelésemet?
Jelenleg nincs rá mód rendelése kiszállítási állapotának lekérdezésére. GLS partnerünk által kiszállított termékekről SMS és email-es értesítéseket fog kapni a termék aznapi várható kiszállítási idejéről.
Fizetés és Számlázás
1: Milyen fizetési módokkal tudok fizetni a termék(ek)ért?
Banki átutalás útján vagy készpénzben tudja rendezni a kifizetést. Bankkártyás fizetésre jelenleg nincs lehetősége. Az utánvételes kiszállításnak feltételei és többlet költségei lehetnek, melyekről kérjük érdeklődön email-en vagy telefonon. Bővebb információ a Fizetés és Szállítás oldalon.
2: Lehet-e készpénzesen fizetni?
Természetesen van rá mód, hogy készpénzben fizesse ki a megrendelt terméke utáni összeget. Egy előre egyeztetett időpontban, személyes átvétel esetén Remeteszőlősön található irodánkban vagy kiszállítás alkalmával utánvétes módon is rendezheti a kifizetést. Az utánvételes kiszállításnak feltételei és többlet költségei lehetnek, melyekről kérjük érdeklődön email-en vagy telefonon.
3: Utánvételesen fizetnék, lehet-e?
Van lehetőség utánvételes fizetésre, melyet GLS partnerünk csak 500.000 forintig terjedő összegig tudja vállalni. Amennyiben mi végezzük el a termékek kiszállítását annak az utánvételes kiszállításnak feltételei és többlet költségei lehetnek, melyekről kérjük érdeklődjön email-en vagy telefonon. Tovább a Kapcsolat oldalra.
4: Mi a fizetési ütemterv?
Banki átutalás fizetési mód esetén egy díjbekérőt fog kapni tőlünk az előre meghatározott összegről (50% - 100% között). Legkésőbb a kiszállítás megkezdéséig 100%-os kifizetés szükséges.
’Rendelhető’ státuszú vagy nem raktári termékeink beérkezési állapotáról folyamatosan értesítjük Önt új információ esetén. Bővebb információ a Fizetés és Szállítás oldalon.
5: Kell-e foglalót fizetni, ha igen akkor mennyit?
Általában az teljes végösszeg 50%-át szoktunk bekérni, de akár a teljes összeg kifizetésére is van rá módja. Bővebb információ a Fizetés és Szállítás oldalon.
6: Hogyan juthatok hozzá a számlázási adatokhoz?
Cégnév: Energiakapitány Kft.
Bank neve: CIB Bank
Bankszámlaszám: 10700024-73532770-51100005
7: Milyen pénznemben fizethetek?
Magyar forintban tudja átutalni az összeget, amennyiben más devizában fizetne érdeklődjön további információért.
8: Hogyan kerül kiszámlázásra a megrendelésem?
Amennyiben díjbekérő kiállításra került és a fizetés is megtörtént egy előleg és/vagy végszámlát fog elektronikus módon kapni email címére.
Szállítás
1: Ingyenes a kiszállítás?
Minden termékünket - a napelemeket kivéve - ingyenesen szállítjuk ki házhoz országszerte. Nagy méretükből adódóan a napelemeknél 10 darabszám alatti vásárlás esetén 30.000 forintba kerül a kiszállítás.
2: Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?
Raktáron lévő termékeinket akár aznap személyesen ki tudjuk vinni, vagy GLS partnerünk az átadást követő napon kiszállítja Önnek.